Online Diary cerita tentang kita: Sebak

*

*
welcome to my blog sharifah shima

Sunday, October 06, 2013

Sebak



Ya Allah, malu nya nangis depan dia tadi.. hmm..secara spontan je.. tertiba sebak bila dia cakap "lepas ni xboleh nak mcm ni sangat dah" lepas pada itu air mata laju je kuar.. dah la hujan lebat tadi..  air mata aku tadi umpama macam air hujan yang mencurah-curah.. hmm

nasib baik la sidia pandai amik hati aku balik dengan lawak2 yg dia buat.. dalam ketawa itu ada tangisannya..walaupun aku sedih sangat terpaksa juga aku senyum untuk dia supaya dia tak susah hati.. nasib baik la dalam kereta tadi xada la org perasan sangat..

sudah lama aku tahan perasan ni, akhirnya keluar juga semuanya.. tiap2 malam before tido msti aku teringat mcm mana keadaan aku nanti bila berjauhan tapi xpela semua ni untuk masa depan aku redha.. aku tak pernah syg org lain mcm mana aku syg dia.. dia byk sabar dgn kerenah "budak-budak" aku ni...yela dia kan dh 24 tahun yg aku ni baru je 19 tahun.. mmg budak-budak pun.. hehe

tadi sidia antar mcj suruh tgk fb.. aku pun tgk laa sidia post lagu "Takkan Terpisah" dia ckp dia kesian kt aku sbb tu dia post lagu tu.. hmm... btw, thanks syg.. dengan itu aku pun tukar lagu dekat blog ni lagu "Takkan Terpisah" hehe..

okayla setakat ni jala yg dapat aku share untuk malam ni.. tunggu pula entri hari khamis ni.. ada suprise .. hope dia suka.. :)

1 comment:

Unknown said...

sbar ye.. jga dua2 hati..:)

 
Copyright lyssa Faizureen 169; . All Right Reserved by sharifah shima