Online Diary cerita tentang kita: Beraya Bersama Sidia

*

*
welcome to my blog sharifah shima

Friday, October 18, 2013

Beraya Bersama Sidia

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA YA SEMUA..:)

Alhamdulilah.. selesai juga la sesi berkenalan. btw, raya tahun ni aku pergi  raya rumah sidia.. hehe
masuk kali ni dh kedua kalinya untuk tahun ni kami beraya bersama..

dapat juga la berkenal dengan saudara maranya..sebenarnya aku segan sngat la nk gi beraya rmh dia tapi nk buat macam mana dh terjanji.. huhu.. tpi xpela.. aku suka family dia sporting..

alhamdulilah la mak dia pun baik dan aku suka tengok mak dia layan aku. hehe.. siap tapaukan makanan lagi.. setiap kali aku g rmh dia msti mk dia akan tapaukan.. tak la kerap sangat aku gi umh dia.. baru 3 kali je. 
family aku tak sporting sngat diaorang tak berapa suka sangat perempuan gi umh lelaki. lelaki dtg rumah perempuan xpe.. hmm.. aku tak kesah pun.. aku lebih suka macam tu, tak terlalu bebas sangat.

first time juga la aku kena peluk dan cium.. aikk.. jgn fkir yg bukan2 okay.. hehe.. pelok cium dari bakal mak mentua n bakal mak saudara laa.. hihi..






pic kami berdua je.. dgn family dia belom ada lagi la.. hihi.. InsyaAllah.. next time..:)




teman sidia cari baju untuk dibawa ke kursus.. baju melayu bewarna putih..setiap kali gi cari baju melayu warna putih mesti penjual-penjual itu akan cakap "cari baju nikah ke?" adoi.. huhu



yeahhh.. akhirnya sudah botak.. hihi.. hope perjalanan malam ni ke puchung berjalan dengan lancar..amin..



saat-saat terakhir before sidia pergi.. huhu..
mak kawan cakap tadi senyuman seorang bakal "pegawai imigresen" hehe

No comments:

 
Copyright lyssa Faizureen 169; . All Right Reserved by sharifah shima