Online Diary cerita tentang kita: Aku Penat

*

*
welcome to my blog sharifah shima

Sunday, October 13, 2013

Aku Penat



actually entri ni dah lama dalam draff.. nk publish xpublish arini terasa gatal  tangan pula nak publish .. hehe..

jom kita tngok..:) 


perasaan yang bermacam macam buat otak tak dapat fikir dengan baik
aku tak boleh terima apa yang jadi

malu dengan diri sendiri
for the first time aku menangis di tempat awam (masuk arini dah 3 kali..hehe)
air mata yang aku tahan terus keluar and badan aku mengigil tahan perasaan
malu tapi hati nie lagi kuat dari otak aku

aku buat kerja gila dengan rela
rela beli itu dan ini
bila dah sedar aku rasa pembaziran tapi aku tak menyesal
hati nie tiada perasaan
perasaan hilang

but
how hard I tried, I still can't smile like always
faked di hadapan kawan kawan tapi hakikat dalam hati tuhan jela yang tahu

bila bila masa je aku air mata nie boleh jatuh lagi
almost 3 weeks aku jadi degil, keras kepala sebab aku tak nak jadi lembut hati
tak nak di ambil kesempatan
tapi bila degil tu hilang dan kesakitan tu datang
air mata senang je jatuh

benci dengan diri sendiri
benci sebab tak dapat kawal perasaan

lembik
kalah dengan perasaan

hope selepas ini aku mampu kawal dan bangun dari kelemahan.. 
dari dulu sampailah sekarang aku tak mampu nak control..

Ya Allah.. tolongla hambamu ini..


No comments:

 
Copyright lyssa Faizureen 169; . All Right Reserved by sharifah shima