Online Diary cerita tentang kita: lipstick merah first time !!!

*

*
welcome to my blog sharifah shima

Tuesday, October 22, 2013

lipstick merah first time !!!



lipstick merah !! trend masa kini . memang tak pernah tefikir di benak fikiran aku untuk memakai nya . memang suka tengok orang pakai , tapi bila nak pakai je mesti "ee malu lah" "tak nak lah terang sangat"   yahhh macam tu lah yang aku selalu pikir . minda set macam tu,memang tak berani beli atau try lipstick merah ...

tetapi.. tadi tertiba kawan-kawan aku suh aku try.. so aku pun try la dh tengok diaorg pakai okay je.. lepas-lepas aku try aku rasa teringin la pula nak beli.. hehe.. 

tadaa.. ni la pic yang sempat aku amik tadi.. abaikan tudung itu.. selalu sangat herot.. huhu








No comments:

 
Copyright lyssa Faizureen 169; . All Right Reserved by sharifah shima