Online Diary cerita tentang kita: My Best Friend Forever

*

*
welcome to my blog sharifah shima

Tuesday, October 01, 2013

My Best Friend Forever



How good are you as a friend?



Semua orang ada kawan, sahabat, teman atau whatever terms you would described them. But I am very sure that many of us are hardly to find real friends that we can conclude as our very best friend. What should I call you if you always betrayed me or would say something bad about me at others? Ramainya kawan-kawan yang macam ni kan? ;)

 walaucamana pon kita terima jela baik buruk kawan kita..kita pon ade buruknya jgk..ape2 pon syg lah kwn2 anda ok.. :)



                                        Kawan Zaman Uni

Aku tak-friendly-sangat tapi aku memang suka berkawan. hampa tak mau kawan dengan aku? (pelek kedah ) hmm.. xpala.. sedihnye..:( . aku sangat bersyukur dapat kawan seperti mereka yang selalu tolong aku  jika aku perlukan, ceriakan aku jika aku bersedih, gilakan aku bila aku muram, sokong aku bila aku perlukan, menjadi pendengar setia luahan aku, memahami aku bila aku runsing, menasihati aku jika aku salah, sayang aku bila aku sayangkan mereka. Alhamdulillah.Terima kasih, kawan.


Jart, Liya, Aida, Yuni, An, Tyra ,Dida ,Kak Madia, Eifah, amat ,dan lain-lain.. sayang ampa..


                                kawan zaman sekolah..

               
Suatu ketika dahulu…setiap masa terisi…..ada sahaja masa yang terluang..pasti kami akan guna sebaik mungkin…di kala ini,aku tersenyum sendiri…terkenangkan kamu-kamu…yang pernah menjadi sahabatku..sehingga ke akhir waktu…selalu menolong aku.. kita slalu study bersama-sama terutama time add math.. time tu la yang paling bosan kn.. hehe.. dkt skola kita slalu blik ptg n hari cuti kita slalu hang out.. best sngt time tu..  demi ALLAH..aku tersangat rindu…sangat rindu..air mata tidak tertanggung lagi…sehingga la aku mencari balik gambar2 kita time dulu.. srius lawak sangat hehe.. aku rindu hampa weyh.. bila nk mcm dlu lagi ek.. msg2 dah jauh.. hmm.. nk jumpa pun susah.. 

kita berkawan di zaman sekolah rendah sehinggala kini..banyak suka dan duka..ada pahit..ada manis..ada sahaja kenangan kita bersama..Ya ALLAH…Kau panjangkanlah usia kami..berikan lah peluang untuk kami bertemu lagi di suatu hari…insya ALLAH…amin.. 


Azlen, Fatihah, Aishah,Madet, Syed, Es, Rais dan lain- lain.. i really2 mish u all.. jomla wt reunion.. kita2 je dah laa.. dah lama tak tengok ampa.. cmna la kan ampa skng.. aku dah gemok dh weyh.. haha..

jom tengok wajah-wajah yg saya sayang..:)


                                               Zaman Uni




ni aida.. nama penuh sharifah aida husna.. dia ni suka buat lawak.. 



ni dida.. dia ni pandai nyanyi tau.. mcm2 lagu boleh.. 


ni eifah.. pemalu orangnye.. 


ni pula an.. dia ni suka bercakap.. tak henti2.. hihi


yang si lesung pipt ni, liya namanya.. kecik molek je org nye.. mcm wawa zainal x? ramai org cakap dia mcam wawa zainal.. suka tengok lesung batu dia tu.. :P

siti hajar bt hamzah nama nya.. cmey kn.. dia ni bila masuk geng riuh rendah jadi nya hehe


ni kakak kami.. nama dia madia.. dia slalu bg nasihat.. byk tip2 yg dia ada.. 



yang si cantik manis ni yuni nama nya.. macam model kn..future wife ni, xlama dh ni.. bertunang sudah, jgn tnggu lama2 ya.. hehe..


                yg serba pink ni.. tyra nama nya.. comel apabila tersenyum.. 




dia ni sorang je kawan laki yg ada dlm kelas dece..nama nya amar.. kami bg gelaran kt dia "panjang" hehe.. sbb dia mmg tinggi sungguh..baik dan kelakar orgnya..

                                                 Zaman sekola



fatihah adila nama nya.. seorang yang pemalu dan sensitif.. kami berkwan dari tadika sehingga la sekarang.. dia juga merupakan dua pupu aku..:)


yg ni madet namanya.. dia ni pandai.. ramah kdg2 sensitif juga.. hehe


   yang cantik n ayu ni.. nama dia azlen.. peramah org nya.. dah menjadi gadis muslimah sekarang ni.. tahniah2..  truskan okay.. dah lama tak hang out.. huhu





ni kawan baik aku dari skola rendah lagi.. Aishah nama nya.. lama xjumpa dia..hmm

yg ni rais dan is.. rais yg berjam putih tu.. rindu hang weyh..*pelek kedah.. lama xjumpa.. duk plan nk jmpa tapi smpay skng x.. hmm.. sedih2.. ang kan suka wt lawak.. duk dgn hang asyk gelak ja.. :)


 yang ni pulak iskandar nama nya.. yg berbaju hitam putih.. sory la weyh aku ciplok pic dari fb ang.. haha.. lama xdengar cita ang.. semakin tnggi pa.. haha.. serius rindu hampa suma.. 



fot the last.. ni kawan aku yg slalu bagi aku semangat dan dorongan time skola dlu.. nama nya syed ahmad subhi.. skng ni hubungan kami agak xrapat mcm dlu di sebbkn oleh sbb2 tertentu.. hehe.. hope satu hari nanti kita boleh brkumpul mcm dulu2 ya.. 



                  ingat lagi x gambar ni? hehe.. gambar first day kita hang out.. :)


ingat lagi x time ni kita suma pkat pakai baju kurung n melayu semata2 nk shout.. hihi..:)

p/s: wahai sahabat-sahabatku jangan marah ya aku curi gambar hampa.. mybe gambar ampa akn kuar dkt google image.. kalo xsuka gtau nah t aku delete..huhu.. sory sangat2 ya..tertiba arini teringat dekat ampa suma terpost entri ni.. :)

No comments:

 
Copyright lyssa Faizureen 169; . All Right Reserved by sharifah shima