Online Diary cerita tentang kita: Future Teacher

*

*
welcome to my blog sharifah shima

Monday, November 04, 2013

Future Teacher




Alhamdulilah.. pejam celik, pejam celik.. sem depan dah last sem..lepas itu  praktikal then tamat la pengajian di peringkat diploma....sekejap je masa berlalu.. Alhamdulilah.. jika diberi kesempatan aku ingin melanjut pengajian di peringkat ijazah pula.. tetapi bukan di bahagian Early Childhood Education, aku ingin beralih arah ke fakulti lain pulak.. iaitu fakulti pendidikan kemahiran hidup.. fakulti yang jauh berbeza dari fakulti yang aku ambil sekarang..hehe..

bukan apa, aku ingin juga belajar kemahiran.. mana nak tau nanti boleh buat kerja 2 dalam 1.. InsyaAllah jika diberi rezeki.. Tapi yang pasti setelah tamat dip aku ingin bekerja dahulu ingin mencari pengalaman then baru meneruskan niat untuk bersambung.. 

sepanjang aku berada dalam fakulti Early Childhood Education dah banyak taska, tadika, tabika, prasekolah, sek dan smk yg telah aku lawati dan membuat program disana.. 

jom terjah gambar2 di bawah ni..:))


bersama kanak-kanak tabika kemas..
bersama kanak-kanak di taska bunga raya..


menanti kedatangan student2 smkyan..
.


membuat aktiviti bersama student2 smk pauh jaya di pendang lake resort ..





bersama student2 dari smkyan..

besama student2 smk alor merah..

menjadi mentor kepada student2 smkyan di sekola smkyan..

bersama2 fasi di smkyan..





4 hari 3 malam bersama student2 smkyan.. smkyan the best..!! 

 bersama kanak-kanak di tadika pintar..


No comments:

 
Copyright lyssa Faizureen 169; . All Right Reserved by sharifah shima