Online Diary cerita tentang kita: Aku Pencinta Novel

*

*
welcome to my blog sharifah shima

Tuesday, February 26, 2013

Aku Pencinta Novel

Assalamualaikum....


hey.. mm.. pencinta novel?? haa.. actually aku memang sangat suka membaca dan mengumpul novel..minat membaca ni sejak dari sekolah rendah lagi.. bagi aku dari pergi main game or lepak , aku lebih suka luangkan masa aku untuk membaca novel..

           zaman sekarang ni, bukan  lagi asing bagi lelaki yang membaca novel.. kawan-kawan lelaki aku si SMKTAM DAN di UNITAR pun ada jugak yang membaca novel.. kekadang ada jugak la aku pinjam dari diaorang..hehe.. by the way.. aku respect ark, korang sanggup  baca novel yang tebal-tebal.. selalunya sesetengah lelaki ni cukup tak suka baca buku tebal-tebal kan.. right??



tadaa.. ni la koleksi novel-novel aku.. 
sebenarnya banyak lagi tapi ada 
yang dah terkoyak dan
 ada yang telah dipinjam..huhu





                                      ini novel-novel yang telah dipinjam.. huhu..


yang ni pulak koleksi novel yang aku pernah baca.. 
sebenarnya banyak lagi.. 
tapi dah lupa tajuk.. huhu..



4 comments:

MaMaRey said...

wah banyaknya novel..semuanya tebal-tebal..dulu masa zaman sekolah sy pun sgt suka baca novel mcm ni..

nurul ezzatie zulkarnain said...

dulu Ezzatie pun suka baca novel. dululah ;)

Unknown said...

hehe,, sama la.. dulu suka sngat.. skng dh kurng sikit.. bz kit skng..

cik lisa said...

fuhlamak! terbaik lah ,hehe lisa pun tak capai pada satu tahap tu lagi

 
Copyright lyssa Faizureen 169; . All Right Reserved by sharifah shima